Selamat Datang Ke Pancing Emas.blogspot.com ...Dekat Di Hati Untuk Bersama Anda .....jom sama sama kita tukar dari Wang Fiat (wang kertas ) kepada emas utuk jaminan masa depan ....> Bukan Kempen MLM dan sebagainya ,.,,,hanya kongsi apa yang saya tahu tentang emas utuk kita..kalau nak beli boleh sahaja dgn siapa siapa sahaja yg anda senang untuk berurusan ...kalau nak dgn saya pon boleh ...014- 290 1010 @ 019 972 9878 (Terengganu /Kelantan)/019 4644688(Grik).... YANG INGIN MEMILIKI BLOG SEPERTI INI ...BOLEH HUBUNGI AZHAR 014- 290 1010 @ 019 972 9878../ 019 4644688(Grik)....DGN HARGA YG RENDAH SAHAJA ... >

Public Gold dan Public Dinar

Jom Beli Emas, Harga Semakin Naik, Simpan Sebagai Pelaburan Masa Depan


Beli emas pelaburan Public Gold daripada saya sekarang dengan tawaran harga yang menarik, anda pasti takkan menyesal. Dengan harga emas yang semakin hari semakin naik, anda akan nikmati kadar pulangan yang tinggi di masa hadapan. Hubungi saya di
012- 290 1010
untuk belian dan jualan balik.

Hubungi saya di 014-290 1010 @ 019 972 9878 / 019 4644688

Isnin, 3 Oktober 2011

Takut,, Cemas,,,Menyesal ...seronok


Kalau Mampu ditahan penurunanya ...bestnya !!!

Macam-macam ada ! perasaan yang ada pada peminat , pembeli, pemburu emas musim ini .....penghujung september 2011 ada yang kata masa graf tengah naik sampai usd1900/oz  ...wah nasib ..seronoknya sebab emas begitu tinggi naik ..tak sia sia  beli time murah dulu ......
sekaran emas mendadak turun !
Dalam hati menyesal tak  jual time dia mencanak naik minggu lepas  ..kalau lah dijual ....!!! dah dapat untung ..........

Perasaan Cemas bagi pelabur /pembeli yang baru ,Baru je nak stat , baru je nak berjinak jinak dengan  Emas ....adus turun pulak ........

kelmarin aku tengok turun dah ....naik kejap turun lagi aku beli ..tup tup ...adus  semakin turun ......

macam macam spekulasi tentang emas ada ....cemas + menyesal + takut -seronok lagi dah ..yalah  beli emas untuk rugi ....baru je nak mulakan pelaburan ini ..gini pulak jadinya ..... betul ..sampai tak mahu nak tgk graf  harga emas lagi takut ...tak keruan jadinya .....

Alhamdulillah ...sekaran mungkin seronok sedikit  sebab harga emas menunjukkan kenaikan ..walaupon tak rancak  namun sekurang kurangnya  ada nafas dan nadi yg bergerak untuk naik ....esok aku  pon tak tahu kemana dia nak terbang !!!
aku sebangai org lama yang masih baru ...hanya menengok sahaja perjalanan Graf tanpa komen ....
cuma yang pasti prinsip kita .........
"KALAU DAH REZEKI KITA ,AKAN ADALAH TU KALAU DAH BUKAN REZEKI !!! MACAMANA SEKALIPUN TAK MAMPU MILIKINYA "
Segalanya ALLAH  yang tentukan rezeki kita ...yang penting usaha dan tawakal harus teriring sama...

Kepada pelabur baru ....jgn panik ...ada duit belilah sikit sikit ....turun tu biasa leeee ...cuma kali ini dia turun agak merimaskan ...mungkin dia lari dari ribut ...harapan dan DOA moga ianya terus  mengapai AWAN...amin

Tiada ulasan: