Selamat Datang Ke Pancing Emas.blogspot.com ...Dekat Di Hati Untuk Bersama Anda .....jom sama sama kita tukar dari Wang Fiat (wang kertas ) kepada emas utuk jaminan masa depan ....> Bukan Kempen MLM dan sebagainya ,.,,,hanya kongsi apa yang saya tahu tentang emas utuk kita..kalau nak beli boleh sahaja dgn siapa siapa sahaja yg anda senang untuk berurusan ...kalau nak dgn saya pon boleh ...014- 290 1010 @ 019 972 9878 (Terengganu /Kelantan)/019 4644688(Grik).... YANG INGIN MEMILIKI BLOG SEPERTI INI ...BOLEH HUBUNGI AZHAR 014- 290 1010 @ 019 972 9878../ 019 4644688(Grik)....DGN HARGA YG RENDAH SAHAJA ... >

Public Gold dan Public Dinar

Jom Beli Emas, Harga Semakin Naik, Simpan Sebagai Pelaburan Masa Depan


Beli emas pelaburan Public Gold daripada saya sekarang dengan tawaran harga yang menarik, anda pasti takkan menyesal. Dengan harga emas yang semakin hari semakin naik, anda akan nikmati kadar pulangan yang tinggi di masa hadapan. Hubungi saya di
012- 290 1010
untuk belian dan jualan balik.

Hubungi saya di 014-290 1010 @ 019 972 9878 / 019 4644688

Selasa, 28 Disember 2010

Tahu tapi Tak Nak Endah !!


Semua orang tahu emas makin lama makin naik !!! kalau beli rantai emas tahun ini RM700..... orang semua tahu  tahun depan pasti takan dapat lagi dengan harga RM 700!!mungkin naik kepada RM 900@Rm1000...namun kenapa  ramai orang tak tukar atau beli dan simpan jeeee emas banyak banyak ? melihat pada keadaan ini aku berpendapat  orang kita memang tidak suka ambil peluang ...mereka lebih suka lihat peluang berlalu begitu sahaja !fikiran masyarakt kita  bila bertimbun wang fiat (kertas tisu tandas)melambangkan  kekayaan lebih menyerlah dan lebih dibanggakan .....

masih takut dan belum cukup sempurna  keyakinan ...masih was was ..dan mereka dari kecil sampai besar mentaliti  keyakinan lebih kebergantungan dengan duit banding emas ....
namun aku tetap bersyukur kerana otaku  telah berubah kepada otak emas hasil dari blog rakan rakan dan member pencinta emas ......ada kesedaran untuk menyimpan emas dari menyimpan duit ...ASB  bukanlagi pilihanku ...sebab  sikit jeee 8.5% ..

Tiada ulasan: